O NAS

MISJA

Organizujemy The Color Run, bo chcemy uszczęśliwiać ludzi, zarażając pozytywną energią, pasją do sportu, czy po prostu, zwyczajnie – wywołując uśmiech.

Wierzymy, że świat może być jeszcze bardziej kolorowy, a słońce wychodzi nie tylko po burzy, ale codziennie, w każdym z Nas.

JAK TO DZIAŁA?

LICZY SIĘ ZABAWA!

The Color Run to bieg, piknik i festiwal w jednym. Zasady są proste: nikt się nie ściga, nikt nie mierzy czasu, jedyną miarą jest ilość kolorowych uśmiechów przebiegających przez metę. Można biec „w stylu dowolnym”, spacerować, jechać na wózku, tańczyć lub pokonać 5 km u taty „na barana”.

Trasa to najszczęśliwsze 5 km na świecie. Co 1 km stacja z kolorowym proszkiem, a pomiędzy stacjami niespodzianki. Gdy dotrzesz do mety, będziesz kolorowy jak tęcza! I o to chodzi, by umorusać się do ostatniej czystej nitki!

The Color Run nie pyta o wiek. Mogą wziąć w nim udział dzieci, rodzice, dziadkowie, a nawet pradziadkowie. Poradzą sobie kanapowicze, jak i bardziej zaprawieni biegacze. Meta nie kończy zabawy. Na wszystkich po ukończeniu biegu czeka niepowtarzalne after party z energetyczną muzyką, eksplozjami kolorów, animacjami i licznymi atrakcjami.

To nie NAJSZYBSZE, ale NAJSZCZĘŚLIWSZE 5 KILOMETRÓW!

LUBIMY POMAGAĆ

Wszędzie gdzie się pojawiamy, wspieramy lokalne cele charytatywne, współpracując z naszymi Gospodarzami Miastami. Podczas The Color Run 2018 zainicjowaliśmy naszą autorską akcję: „KOloREK dla Mikołaja”, o której więcej przeczytacie w odrębnej zakładce: KOLOREK DLA MIKO.

 

 

 

JAK TO SIĘ ZACZĘŁO?

The Color Run to globalny fenomen, który zapoczątkowany został w Stanach Zjednoczonych w 2011 roku i zgromadził już ponad 8 milionów uczestników na całym świecie, w ponad 40 krajach, podczas tysięcy imprez.

Na polskim rynku The Color Run zadebiutował w 2015 roku i z miejsca podbił serca Polaków. W ciągu minionych czterech` lat w kolorowych biegach wzięło udział prawie 90 tysięcy osób. Za takim sukcesem stoi wyjątkowa formuła wydarzenia, połączenie sportu z zabawą – bez presji i rywalizacji.

W Polsce The Color Run szczególnie pokochały rodziny z dziećmi, możemy powiedzieć, że nasze wydarzenie łączy pokolenia. Widok 3-pokoleniowej rodziny przebiegającej kolorową piątkę wynagradza nam wszelkie trudy organizacyjne – mówi Dyrektor The Color Run Poland Jose Caldas de Sousa.

Sponsors